ban zweefportaal

Interessant, maar heeft niet direct met zweefvliegen te maken
Plaats reactie
Jan de Hulster
Berichten: 630
Lid geworden op: 28 okt 2009, 13:19

ban zweefportaal

Bericht door Jan de Hulster » 28 mei 2011, 10:13

Zeg Jan, wanneer is de zweefportaal "ban" weer opgeheven?
We zijn toch al bijna een maand verder?
:bye: daar.

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Re: ban zweefportaal

Bericht door Jan Ritsma » 28 mei 2011, 10:28

We zijn meer dan een maand verder. Naar aanleiding van jou vraag heb ik het even geprobeerd maar mijn wachtwoord is nog steeds geschorst. De KNVvL bemoeit zich nu met de zaak maar moet op eieren lopen omdat Ben zich onmisbaar gemaakt heeft en iederee kan chanteren met:" jullie doen je internet zaken in het vervolg maar zelf".

Mijn advocaat bekijkt de mogelijkheden en meent dat de beste methode is om een fikse eis tot schadevergoeding bij Ben (in privé)op zijn bordje te leggen voor iedere dag dat hij op eigen titel mij mijn rechten als KNVvL-lid ontneemt. Dat lijkt de enige weg want anders blijft dit getreiter doorgaan tot in de eeuwigheid.

Nu we het er toch over hebben, zweefvliegen online begint in de komende weken zijn eigen startpagina die op den duur die van Ben uit de zoekmachines zal drukken. Niet dat ik dat zo graag doe maar Ben weigert mijn links op te nemen in de site van startpagina dus ik moet wel.

Jan de Hulster
Berichten: 630
Lid geworden op: 28 okt 2009, 13:19

Re: ban zweefportaal

Bericht door Jan de Hulster » 28 mei 2011, 10:31

Niemand is onmisbaar.....

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Re: ban zweefportaal

Bericht door Jan Ritsma » 28 mei 2011, 10:38

Jan de Hulster schreef:Niemand is onmisbaar.....
Nee, dat is waar, maar als Ben alle sites plat gooit die door hem in de zweefvliegsfeer gemaakt zijn, dan wordt het (in eerste aanleg) erg stil op het NL zweefvlieg internet. Besturen nemen liever de weg van de minste weerstand en krabben zich achter het oor over wat ze moeten aanvangen met twee van die eigewijze Friezen die de kop in de wind gooien. Met een beetje overleg was het nooit zo ver gekomen, maar daar ligt nu juist het zwakke punt. Ben geeft nimmer ergens antwoord op. Die zogenaamde "ban" daar weet ik officieel ook niets van. Taal nog teken van de webmaster (die beweert voor de KNVvL te werken) vernomen.

Plaats reactie