Plagiaat

Interessant, maar heeft niet direct met zweefvliegen te maken
Plaats reactie
Akkerman
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 feb 2011, 09:41

Plagiaat

Bericht door Akkerman » 29 apr 2011, 11:06

Het aantal gekwoote berigten van zweefportaal neemt hier wel hand over hand toe... Rasp, LS4, tooltje voor iPhone, berigtjes uit het besloten deel van oud sztbestuurleden, waypoints voor zander, ... Zo kan ik noch wel ff door gaan.

Als je een eige forum wil hebben zorg dan ook voor eigen vulling en jat niet zonder bronvermelding van zweefportaal.

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Re: Wie wil LS4's gaan bouwen?

Bericht door Webmaster » 29 apr 2011, 11:35

Akkerman schreef:Het aantal gekwoote berigten van zweefportaal neemt hier wel hand over hand toe... Rasp, LS4, tooltje voor iPhone, berigtjes uit het besloten deel van oud sztbestuurleden, waypoints voor zander, ... Zo kan ik noch wel ff door gaan.

Als je een eige forum wil hebben zorg dan ook voor eigen vulling en jat niet zonder bronvermelding van zweefportaal.
Vrijwel alle nieuwsberichten komen van andere media en plaatsen op internet. Het aantal keren dat Zweefvliegenonline eerder is met een bericht dan zweefportaal of andersom lijkt mij niet relevant. Belangrijk is dat we hier alle van belang zijnde info op het gebied van zweefvliegen kunnen vinden en het niet nodig is die elders te gaan zoeken.
Overigens wordt deze discussie vervelend want ze wordt telkens begonnen op plaatsen die daarvoor niet bestemd zijn.
Zo heeft het LS4 artikel niets te maken met vermeende wedijver tussen twee websites en is dus off-topic.
Het grote verschil met zweefportaal is dat een dergelijke discussie daar niet gevoerd kan worden omdat je bericht zonder omhaal zou zijn verwijderd.
Hier gebeurt dat niet en daarom is er in het Of-topic forum hier meer dan genoeg te vinden over dit onderwerp. Gelieve dit dan ook niet telkens aan te snijden in willekeurige draadjes.

Meulenbeld
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 dec 2010, 09:38

Re: Wie wil LS4's gaan bouwen?

Bericht door Meulenbeld » 29 apr 2011, 11:36

Kan Akkerman svp een ban krijgen of bericht verplaatst worden naar off topic?

Er is geen sprake van een gequote bericht vanaf zweefportaal.
Ritsma heeft de advertentie vanuit primaire bron (segelflug.de) onder de aandacht gebracht.
Niks mis mee.

Ach ach man, wat een sneu persoon, die Akkerman

Pim van Asch
Berichten: 52
Lid geworden op: 21 jan 2010, 18:14

Re: Plagiaat

Bericht door Pim van Asch » 29 apr 2011, 12:05

Akkerman schreef:Het aantal gekwoote berigten van zweefportaal neemt hier wel hand over hand toe... Rasp, LS4, tooltje voor iPhone, berigtjes uit het besloten deel van oud sztbestuurleden, waypoints voor zander, ... Zo kan ik noch wel ff door gaan.

Als je een eige forum wil hebben zorg dan ook voor eigen vulling en jat niet zonder bronvermelding van zweefportaal.
Akkerman (en overige azijnzijkertjes),

Wat denk je hier van?
http://www.segelflug.de/cgi-bin/classif ... =retrieval
Voorafgaand aan de publicatie door Hepie en Hepie had ik daar de advertentie reeds gelezen.

Mag ik je adviseren om alle kranten, tijdschriften en nieuwsrubrieken op radio en tv een brief met gelijke strekking toe te sturen? Want zo werkt het in de echte media.

Een excuus voor jouw onterechte beschuldiging richting ‘zweefvliegenonline.nl’ lijkt me wel op z’n plaats. Als je daar de ballen voor bezit.

Rutger Kruk
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 apr 2011, 23:43

Re: Plagiaat

Bericht door Rutger Kruk » 29 apr 2011, 12:26

Beste mensen,

Laat je niet door Akkerman uitlokken.
Niet reageren.
Dan verliest hij het plezier in het plaatsen van dergelijke berichten.

Henk Poepjes

Re: Plagiaat

Bericht door Henk Poepjes » 29 apr 2011, 13:43

Ik weet zeker dat de webmaster dit bericht als eerste op ZWEEFPORTAAL.NL heeft gezien. Wedden... :annoy:

Sieb
Berichten: 221
Lid geworden op: 19 dec 2010, 11:50

Re: Wie wil LS4's gaan bouwen?

Bericht door Sieb » 29 apr 2011, 23:28

Meulenbeld schreef:Kan Akkerman svp een ban krijgen of bericht verplaatst worden naar off topic?
Het is hier geen zweefportaal :hilarius:

Plaats reactie