Het wordt steeds doller op zweefportaal

Interessant, maar heeft niet direct met zweefvliegen te maken
Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Het wordt steeds doller op zweefportaal

Bericht door Peter » 15 jan 2011, 18:14

Op zweefportaal vond ik dit bericht :grin:
webmaster schreef:
Janvanwonderen schreef:
[Ook ik erger mij aan die types die hier alleen maar kunnen antwoorden met +1 of een wit voetje proberen te halen bij de webmaster door te smeken andere forumgebruikers te bannen.
Deze zweefvliegers heb ik behalve dat nog niet één zinnig tegenargument hier neer zien schrijven.
Het is een goede zaak dat deze draad naar membersonly is verhuisd want het peil is schokkend.:(
Kennelijk verzorg je PR voor dat andere forum. Heb je in je eerdere postings op zweefportaal ook wel duidelijk gemaakt.

Overigens is er niemand die je dwingt om hier de berichten te lezen. Je hebt kennelijk een goed alternatief. ;)
Als je ergens op internet deze site aanprijst dan krijg je op zweefportaal al de hete adem van de webmaster in je nek die voorstelt om maar op te hoepelen :grin: :grin:
Het wordt komieker met de dag. Om de één of andere reden wordt die webmaster Ben steeds zenuwachtiger :hypo:

vanzomeren
Berichten: 273
Lid geworden op: 03 nov 2009, 20:54

Re: Het wordt steeds doller op zweefportaal

Bericht door vanzomeren » 16 jan 2011, 08:59

Het is niet verstandig om sleutelposities (in de zweefvliegerij) op een monopolistische manier volledig in handen van enkelingen te geven.
Dan krijg je vroeg of laat SZT toestanden. Dat geldt ook voor cyberspace.
Daarom is het prettig dat er nu een onafhankelijk zweefvliegforum is.
En laat die dag en nacht op zweefportaal rondhangende stamgasten daar vooral blijven :pray:
Anders krijg je die toestanden hier ook en dat zou zonde zijn.

Veerkamp.
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 jul 2010, 16:10

Re: Het wordt steeds doller op zweefportaal

Bericht door Veerkamp. » 16 jan 2011, 14:06

Moeten zweefvliegers zich zorgen maken voor deze werkwijze van ZP? Of geen aandacht aan schenken.

Want het zweef seizoen komt eraan en er is nog een en ander te regelen.

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Re: Het wordt steeds doller op zweefportaal

Bericht door Jan Ritsma » 17 jan 2011, 11:22

Veerkamp. schreef:Moeten zweefvliegers zich zorgen maken voor deze werkwijze van ZP? Of geen aandacht aan schenken.

Want het zweef seizoen komt eraan en er is nog een en ander te regelen.
Zorgen maken is een groot woord :)
Dat op zweefportaal door de webmaster opzettelijk informatie aan de bezoekers wordt onhouden is een feit.
Dat het belangrijk is dat die bezoekers dat weten ligt voor de hand.
Mensen die er nog iets meer over willen lezen kunnen terecht in dit forum bij dit draadje

vanzomeren
Berichten: 273
Lid geworden op: 03 nov 2009, 20:54

Re: Het wordt steeds doller op zweefportaal

Bericht door vanzomeren » 09 feb 2011, 21:59

Het is nu inderdaad een gekkenhuis op zweefportaal. De webmaster haalt daar de helft van de postings weg :hilarius:
Er is geen touw meer aan vast te knopen, de tekst verdwijnt terwijl je het leest :grin: :grin: Een duimzuiger met de naam Foelkel beweert dat er aangetekende stukken bij de SZT zouden zijn bezorgd. Onzin natuurlijk want de uitspraak was vandaag en dan worden die stukken na enkele dagen bij de advokaten bezorgd en zeker niet bij clienten en evenmin op de dag van de uitspraak. Maar die onzin mag blijven staan :muziek:

Jan de Hulster
Berichten: 630
Lid geworden op: 28 okt 2009, 13:19

Re: Het wordt steeds doller op zweefportaal

Bericht door Jan de Hulster » 09 feb 2011, 22:18

vanzomeren schreef:Het is nu inderdaad een gekkenhuis op zweefportaal. De webmaster haalt daar de helft van de postings weg :hilarius:
Er is geen touw meer aan vast te knopen, de tekst verdwijnt terwijl je het leest :grin: :grin: Een duimzuiger met de naam Foelkel beweert dat er aangetekende stukken bij de SZT zouden zijn bezorgd. Onzin natuurlijk want de uitspraak was vandaag en dan worden die stukken na enkele dagen bij de advokaten bezorgd en zeker niet bij clienten en evenmin op de dag van de uitspraak. Maar die onzin mag blijven staan :muziek:
Ja ik had er nog een grapje over gemaakt, maar dat mocht blijkbaar ook niet.
Dus binnen no time weer weg.

Ik denk dat er nog geen uitspraak is immers anders had de SNZT of de SZT wel victorie gekraaid.
Of men likt z'n wonden aan beide kanten, dat kan natuurlijk ook nog.

Nou 28 februari is deel 2 van deze soap.

Jan.

vanzomeren
Berichten: 273
Lid geworden op: 03 nov 2009, 20:54

Re: Het wordt steeds doller op zweefportaal

Bericht door vanzomeren » 09 feb 2011, 23:11

Jan de Hulster schreef:Ja ik had er nog een grapje over gemaakt, maar dat mocht blijkbaar ook niet.
Dus binnen no time weer weg.
Jan.

Dat was me opgevallen.
Die webmaster aan gene zijde is trouwens niet zo snugger om te begrijpen dat deze radio naar deze website verwijst. :grin:
Radio.jpg
(18.8 KiB) 1000 keer gedownload
Radio2.jpg
(20.73 KiB) 1000 keer gedownload

pro
Berichten: 425
Lid geworden op: 27 okt 2009, 18:01

Re: Het wordt steeds doller op zweefportaal

Bericht door pro » 09 feb 2011, 23:53

vanzomeren schreef:Het is nu inderdaad een gekkenhuis op zweefportaal. De webmaster haalt daar de helft van de postings weg :hilarius:
Er is geen touw meer aan vast te knopen, de tekst verdwijnt terwijl je het leest :grin: :grin: Een duimzuiger met de naam Foelkel beweert dat er aangetekende stukken bij de SZT zouden zijn bezorgd. Onzin natuurlijk want de uitspraak was vandaag en dan worden die stukken na enkele dagen bij de advokaten bezorgd en zeker niet bij clienten en evenmin op de dag van de uitspraak. Maar die onzin mag blijven staan :muziek:
Voorzichtig, niet te snel met het deel vanaf "Onzin...".
Een lopende rechtszaak is geen garantie dat de rest van de wereld je geen aangetekende stukken meer toezendt.
En naast de ene zaak, kan altijd ook nog een andere zaak bestaan/ontstaan. :?

vanzomeren
Berichten: 273
Lid geworden op: 03 nov 2009, 20:54

Re: Het wordt steeds doller op zweefportaal

Bericht door vanzomeren » 10 feb 2011, 08:28

pro schreef:Een lopende rechtszaak is geen garantie dat de rest van de wereld je geen aangetekende stukken meer toezendt.
En naast de ene zaak, kan altijd ook nog een andere zaak bestaan/ontstaan. :?
Het ging mij om de (indirecte) hint dat die aangetekende stukken de uitspraak van 9-2 zouden bevatten.
Dat is wel onzin.

pro
Berichten: 425
Lid geworden op: 27 okt 2009, 18:01

Re: Het wordt steeds doller op zweefportaal

Bericht door pro » 10 feb 2011, 09:30

vanzomeren schreef:
pro schreef:Een lopende rechtszaak is geen garantie dat de rest van de wereld je geen aangetekende stukken meer toezendt.
En naast de ene zaak, kan altijd ook nog een andere zaak bestaan/ontstaan. :?
Het ging mij om de (indirecte) hint dat die aangetekende stukken de uitspraak van 9-2 zouden bevatten.
Dat is wel onzin.
Zekers!

Plaats reactie