Aangifte tegen Inspectie Leefomgeving enTransport IL&T

You tube's etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Aangifte tegen Inspectie Leefomgeving enTransport IL&T

Bericht door Jan Ritsma » 20 dec 2012, 09:22

OOSTERBEEK - Piloot Frank Versteegh uit Oosterbeek heeft bij de politie in Arnhem aangifte gedaan tegen de Inspectie Leefomgeving en Transport (ILT). Volgens hem misbruiken de inspecteurs van de divisie Luchtvaart hun macht en bevoegdheden.
Lees verder >>>>

Afbeelding

l_steenbrink
Berichten: 123
Lid geworden op: 17 jul 2010, 09:13

Re: Aangifte tegen Inspectie Leefomgeving enTransport IL&T

Bericht door l_steenbrink » 20 dec 2012, 09:56

Frank geeft niet veel informatie prijs want, waar gaat het inhoudelijk precies over?
Volgens het krantenverhaal zal de aangifte wel op artikel 365 WvS berusten. (ambtsmisdrijf)
365
Een ambtenaar die door misbruik van gezag iemand dwingt iets te doen, niet te doen, of te dulden
wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of een geldboete van de vierde categorie
Ik ben erg benieuwd hoe dat afloopt :cool:

Pim van Asch
Berichten: 52
Lid geworden op: 21 jan 2010, 18:14

Re: Aangifte tegen Inspectie Leefomgeving enTransport IL&T

Bericht door Pim van Asch » 20 dec 2012, 11:28

Jan Ritsma schreef:
OOSTERBEEK - Piloot Frank Versteegh uit Oosterbeek heeft bij de politie in Arnhem aangifte gedaan tegen de Inspectie Leefomgeving en Transport (ILT). Volgens hem misbruiken de inspecteurs van de divisie Luchtvaart hun macht en bevoegdheden.
Lees verder >>>>


Jammer.
Bericht staat niet meer gepubliceerd op gelderlander.nl. Dan wel is met onbekende bestemming verplaatst.

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Re: Aangifte tegen Inspectie Leefomgeving enTransport IL&T

Bericht door Jan Ritsma » 20 dec 2012, 13:28

Sommige krantenartikelen leven erg kort. Ik heb de Gelderlander om een toelichting gevraagd ;)

Om iedereen niet te veel in spanning te houden publiceer ik hier dit kantenbericht van donderdag 20 december 2012.
Frank liet desgevraagd weten dat er ook een beschuldiging van valsheid in geschrifte is gedaan.
fraude.jpg
(30.72 KiB) 1894 keer gedownload
Zie ook:http://pilootenvliegtuig.nl/2012/12/20/ ... uchtvaart/

l_steenbrink
Berichten: 123
Lid geworden op: 17 jul 2010, 09:13

Re: Aangifte tegen Inspectie Leefomgeving enTransport IL&T

Bericht door l_steenbrink » 20 dec 2012, 15:09

Als een krant een bericht snel weer inslikt maakt dat alles nog mysterieuzer. Zou dat na een telefoontje van de ILT gedaan zijn? Als er ftaude wordt gepleegd door de ILT dan zou ik me in eerste aanleg wenden tot de KNVvL. Dat is toch onze belangenbehartiger? Dat zal Frank waarschijnlijk wel gedaan hebben, want als je al twee jaar met zoiets bezig bent dan heb je alle tijd om je voor te bereiden en diverse personen te polsen. Toch zwijgt de KNVvL. Andere belangen? Waarom doet Frank aangifte terwijl hij geen belang heeft? Veel vragen weinig antwoorden. :?

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: Aangifte tegen Inspectie Leefomgeving enTransport IL&T

Bericht door Peter » 23 dec 2012, 20:27

l_steenbrink schreef: Toch zwijgt de KNVvL. Andere belangen?
Dat de KNVvL andere belangen heeft is wel duidelijk en het zou niet voor de hand liggen om tegen een ministerie waar je dagelijks zaken mee doet aangifte te gaan doen. Het lijkt me terecht dat de KNVvL hier erg terughoudend is.

Plaats reactie