KNVvL trekt zweefvliegrecord directeur in

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Re: KNVvL trekt zweefvliegrecord directeur in

Bericht door Jan Ritsma » 23 jun 2017, 08:50

Inmiddels is het al weer een half jaar geleden en heb ik ondanks alle toezeggingen nog steeds geen antwoord op de vragen gesteld in mijn brief van 13 januari 2017. Deze brief voeg ik nog maar eens bij aan de onderzijde van dit bericht.
Inmiddels is er door twee anonieme bronnen licht geworpen op de gebeurtenissen omtrend de aan de KNVvL directeur toegekende zweefvliegrecords.

Er is veel meer mis dan de commissie, die de zaak onderzocht, naar buiten heeft gebracht. Het aantal regels dat door Ronalds vader is overtreden, is veel groter en met de declaratie is gepoogd de FAI te misleiden.
Het is duidelijk waarom de vragen in mijn brief dus niet beantwoord worden. Als nu op korte termijn dat niet gebeurt, dan gaat er een klacht naar de directeur van de KNVvL (Ronald Schnitker). Hij beloofde mij in zijn brief, die ook in deze draad is gepubliceerd, dat in het vervolg vragen binnen een redelijke termijn beantwoord zouden worden.
Vandaag verzond ik een herinnering aan de CSZ.

Mocht het ABZ antwoord uitblijven, dan zal ik hier publiceren wat er is gebeurd. Ik wilde echter het ABZ een laatste kans geven...
vragen record-ronald.pdf
(61.42 KiB) 416 keer gedownload

Plaats reactie